torstai 21. helmikuuta 2013

Jännä kolkka


Nämä muistot ovat vuodelta 2001 Islannista. Matka oli unelmieni täyttymys. Olin lapsesta asti halunnut Islantiin, ja nyt oli mahdollisuus matkustaa sinne näyttelyn puitteissa. Maa oli mahtavampi kuin osasin odottakaan. Niin jännittävä luonto ja tunnelma. Minä olen tuo punapipoinen, entinen heppatyttö. Olin muuten juuri saanut ensimmäisen digi-kamerani. Nämä on räpsitty sillä. Se toimi pattereilla ja sillä pystyi ottamaan parikymmentä kuvaa ja muistikortti oli sitten täynnä.

3 kommenttia:

Saija kirjoitti...

Kiehtovia kuvia! Ihanaa, että olet päässyt käymään Islannissa. Minä vielä haaveilen. Jonain päivänä sitten! :)

Heidi kirjoitti...

Ihana kuvasarja, olen myös aina haaveillut matkasta islantiin...pitäisi ryhtyä toteuttamaan :)

HannaKarmiini kirjoitti...

Saija ja Heidi teidän olis kanssa on päästävä sinne! Niin inspiroiva maa. Onkohan Saija siellä residenssejä? Ajatelkaa tuolloin 10v sitten meillä köyhillä taideopiskelijoilla oli omia eväitä mukana, koska Islannissa oli niin kallista. Islantilaiset sen sijaan sanoivat tulevansa Suomeen lomalle, koska täällä on niin lämmintä ja halpaa! Hassua että jonkun mielestä niin.