maanantai 24. toukokuuta 2010

Maanantain muotiextrassa maxi-mekot

En kovin mielelläni kuljeskele lyhyissä hameissa tai shortseissa, joten olenkin erittäin iloinen siitä, että maxi-mekot ovat taas muodissa. Ei sen puoleen, että seuraisin orjallisesti muotia, mutta nyt niitä on hyvät valikoimat kaupoissa! Selailin tänä sateisena maanantaina nettikauppojen tarjontaa, ja tilasin nämä kaksi ihanaa maxia pahamaineisesta, nimikirjamiani kantavasta halpaketjusta. En ole muuten koskaan aikaisemmin ostanut vaatteita neittikaupasta! Olivat niin halpoja, että hävettää! Eivät varmastikaan ole mitään reilun kaupan kamaa!
Kuvat H&M nettikaupan sivuilta

4 kommenttia:

Anu kirjoitti...

Mä olen kans iskenyt silmäni tohon ylempään malliin, saatetaan siis kesällä olla samiksia!

jenni kirjoitti...

Hauskaa, mäkin oon tsekkaillu tuota ylempää! Ja tilasin kanssa ekaa kertaa elämässäni nettikaupasta, minkäpäs muun kuin maksihameen! :)

HannaKarmiini kirjoitti...

Anu sittenhän me ollaan ku karhukopla, suikat vaan puuttuu numerokyltit kaulasta. Jenni liity jengiin.

jenni kirjoitti...

Karhukopla kuulostaa niin veikeältä, että pakko on liittyä. Numerokylttiä vaan kaulaan. Olin sekoittanut mustan&valkoisen ja hankkinut harmaan maksihameen, mutta kyllä mun nyt täytyy se raidallinenkin taikoa itselleni.